Förskola21 festival

Förskola21 är en är en konferens och mötesplats för framtidens förskola. Vi erbjuder en mix mellan det analoga och det digitala. Det här är mötesplatsen med det begripliga innehållet, av pedagoger och för pedagoger.  Genom Förskola21-appen erbjuder vi även kostnadsfri fortbildning för all personal i förskolan.

Förskola21  produceras av Meet In Grid.

Sol Förskola21

Läs mer om vad som är aktuell på Förskola21!

Förskola_VIT.png
MeetInGrid_Primär_Vit.png
Lek cirkel
Meet In Grid

RASTER_GRÖN.png
Barn som leker på Förskola21 Festival

Förskola21

Vi tror på jämställdhet, delaktighet, samarbete och gemenskap. I en värld som snabbt förändras är det viktigare än någonsin att vi ger barnen möjligheter och verktyg för att förbereda dem inför framtiden..

Vi på Förskola21 är övertygade om att vi tillsammans kan ge barnen det dem behöver, men för att lyckas måste vi göra det tillsammans.

Förskola21 bjuder in till diskussion, konversation, ifrågasättande, nyskapande, kreativitet och inspiration. Vi vill korta ner avståndet mellan dig och dina kollegor runt om i Sverige. Tillsammans kan vi skapa de möjligheter och verktyg som barnen behöver.

Experiment på MakerSquare, Förskola21 Festival, Münchenbryggeriet

MakerSquare

Maker Square utgör hjärtat på Förskola21. Det är en yta på konferensen där görandet och prövandet är i fokus, där kan du hitta nya ingångar och pröva nya spännande verktyg för din verksamhet.

Har du något du vill dela med dig av på MakerSquare? Kontakta oss och berätta om dina idéer!